Äsch …

Tänkte häromdan att jag skulle försöka mig på att enligt alla konstens regler lägga in en video från YouTube, men resultatet blev inget vidare. Jag klarade bara av att få in en länk till det jag ville lägga in, men nu har jag raderat den. Vet inte om någon alls kom fram till en 8-årig Oleg Aleksandrov och hans fina sång genom att klicka på länken?

Hade inte tänkt ta det till någon vana att lägga in videon från tuben, men tycker det skulle vara trevligt att kunna. F.ö. tycker jag att var och en kan själv leta fram den sång och musik som h*n vill lyssna på!

Trevlig söndag!  8)

0 thoughts on “Äsch …

  1. scriptrix

    Jag lyssnar en hel del på musik på youtube. Där kan man hitta många gamla godingar (det gjordes ju mycket bättre musik förr 😀 ) som man inte hört på länge.

    Gilla

    1. lma7 Inläggets författare

      Scriptrix, jag är ju inte så musikalisk men vill jag lyssna på något så söker jag själv och lyssnar sällan på det som andra lagt in på boggen. Så det gör inget fast jag inte kan lägga in ”min” musik! 😀

      Gilla

  2. oops

    Jag lyckades nog komma in med länken. Det du gjorde har även jag försökt mig på, med ringa framgång. Redan att försöka är halva vinsten. 😉

    Gilla

  3. oops

    Betydligt bättre än om jag hade försökt mig på konststycket att sjunga. Många gånger man funderar hur de klarar av att sjunga så bra. 😉

    Gilla

    1. lma7 Inläggets författare

      Oops, det måste vara fråga om specialbegåvning kombinerat med stort intresse och mycket träning … skulle jag tro! 8)

      Gilla

  4. serenity

    Heijsan –visst kom jag fram å lyssna med ..smög tyst ut ..duktig kille .. å en trvlig söndagskväll önskas dej ..

    Gilla

    1. lma7 Inläggets författare

      Serenity, jaha, här har varit några smygare, men det är nog bäst att jag inte sysslar med länkar till youtub. Har försökt på nytt i kväll att få in Anna German, som sjunger ”A on mne nravitsja” (=men jag tycker om honom), men därav blev inget inlägg, fast hon sjöng så vackert! 🙂

      Gilla