Påsklördag

Som vanligt var det att gardera sig med lite godis för dagens besökare. Med kameran i hand tog jag emot dem och när de gett sina påskbilder och fått sitt godis, (inte mycket per häxa, de kan ju få knip i magen) så bad jag vackert om att få ta en bild av dem för de är så fina! Alla ställde snällt upp och jag antar att de inte har något emot att visa sig på min blogg heller! En brokig skara, och så ska det vara! Påskhäxorna gick från dörr till dörr, precis som förr, hoppas de är nöjda och belåtna med sin godisskörd efter välförrättat värv!

Trevlig påsklördagskväll!

 

0 thoughts on “Påsklördag

  1. livetsmeningar

    Så gulliga häxor kan vara! 😉 Mina barn ville aldrig gå från hus till hus som påskhäxor… Månne det berodde på deras mamma? 😕

    SSSS snö, snö, snö och snö……. 😉

    Gilla

    1. lma7 Inläggets författare

      Livis det var nog lite så hos oss med, inte alls så pop att vara förhäxad! 😉
      Ja ja, snön SKA bort! 8)

      Gilla