Dagens höjdpunkt

Det var miniatyrbyggarnas avslutning för denna termin i kväll och vi bjöds på laxsoppa och kaffe/te med dopp av byarådet. Fast jag inte alls varit flitig med talkojobbet efter julen blev jag bjuden iaf. Gott var det och ljudnivån var högt uppskruvad bland de pratglada byggarna. Jag som har varken ögon eller öron i bra skick satt och tryckte i en vrå som en grå liten mus och missade nog en hel del av det som avhandlades, men det gör inget, det var inga viktiga saker, misstänker jag!  🙂

Småningom ska det väl ordna sig också var minibyn ska placeras efter alla om och men …
Detta om detta, en vacker varm och solig dag är till ända!  Bilden är från Ankdammen i … ja var tror ni?  8)

 

0 thoughts on “Dagens höjdpunkt

  1. lma7

    Hej mormor 2, länge sen du hört av dig! Rätt gissade du eller rättare sagt, du visste och har säkert besökt stället! 8)

    Gilla

  2. mormor 2

    Har så brått med det jordiska, kör med gubben när jag inte klarar av det själv. Min bästa tid är nu. Trädgården snart ok och inget ogräs ännu. Njuter.

    Gilla