Gissa

Varifrån är fotot? Ett ganska mysigt ställe i en trevlig stad!  8)

0 thoughts on “Gissa

  1. oops

    Det börjar på B och slutar på å, däremellan torde det finnas något org. Har för mig att jag tållat på där någongång. Har du redan hunnit dit och fota med nya kameran. 😛

    Gilla

    1. lma7 Inläggets författare

      Menar du Borås? 😉 Det är ett gammalt foto från september 2010, när jag var där! Jag tycker bättre om mina gamla bilder än de nyaste … 8)

      Gilla

  2. livetsmeningar

    Vert for min kommentar?? Jag kommenterade på fotot tror jag. Men jag menade Gamla Kaplansgården i Borgå….
    Så nu har jag gissat 2ggr. 8)

    Gilla

    1. lma7 Inläggets författare

      Din andra kommentar kommer fram när man klckar på fotot, den gömmer sig där bakom! 😀 Du gissade rätt båda gångerna! 8)

      Gilla