Oops-figur

Någon Oopsfigur har jag inte sett förr varken irl eller på bild, men jag skulle tro att han som vaktar Flodis är en Oops!  😉  Åtminstone säger min kvinnliga intuition det; = ingivelse; förmåga att utan eftertanke fatta sammanhang och helhet.  8)Annars hade vi en optiker på besök här i går med en massa glasögonbågar som jag fick prova. Vet inte exakt hur många par det var, kanske mer än 7.  Jag blev alldeles virrig och bestömde mig för ett par lila, ganska utsirade på skalmarna!  😛

Flodis ville också prova glasögon, han tycker att han ser lite dåligt. Men optikern hade lite bråttom till nästa kund, så Flodis får nöja sig med mina gamla, som jag hade i min gröna ungdom för ett antal veckor sedan!  8)

4 thoughts on “Oops-figur

    1. lma7 Inläggets författare

      Oops, jag anade nog att originalet inte är fullt så där välmående, det är ju ingen exakt kopia eftersom jag inte sett förebilden .. 8)

      Gilla

Kommentarer inaktiverade.