Kanske dags …

… att försöka få ihop ett inlägg fast det känns lite ovant efter pausen med resan och alla upplevelser. Nu har jag gått igenom mina foton flera gånger men har svårt att bestämma mig för vilka jag ska visa, en del är för personliga och de andra inte så mycket att visa upp så det blir nog lite sparsamt som vanligt. Men ett mycket trevligt avbrott i mitt bloggande har jag haft tillsammans med barn och barnbarn nästan två veckor. Mycket trevligt att få bekanta sig med ett nytt barnbarn, 3 mån. ungt, en riktig superbaby!  🙂Här var storken på besök i sommar!Så här stor är hon nu och trivdes riktigt bra tillsammans med mommo!  🙂Hästhage fanns det också i ”byn” inte så långt från storstaden!   8)

Det här får nu räcka för denna gång. Vi besökte också ett ställe där man inte fick ha kameran med …

0 thoughts on “Kanske dags …

  1. livetsmeningar

    Jag vill se fler foton!! Lilla miss B är så söt och fin tröja har hon. Du är också så fin! 🙂

    Gilla

    1. lma7 Inläggets författare

      Livis, kom och se fler bara! 😉
      Den tröjan som lillsessan har på sig har hennes stora syster också haft.

      Gilla

  2. gilla

    det var en snäll stork som kom med en sån liten gull-unge 🙂 och vad som i övrigt händer här, både hos dej o övriga på bloggen så har jag noll-koll numera, det blir så långt mellan verserna numera…. jag måste nog ta mej i kragen o göra en förbättring på den punkten.

    Gilla

    1. lma7 Inläggets författare

      Gilla, de har snälla storkar i Belgien som kommer med snälla bebisar! 🙂 Skulle vara trevligt om du tar dig ”i kragen” angående bloggandet! 8) Ha en bra söndag!

      Gilla