Andra Adventsöndagen

Namnsdag har Annika, Anna, Anne, Anni, Anneli, Annette!  Grattis till er alla!  🙂Det andra ljuset är tänt och några till…  Någon större lust att göra desto mera förberedelser för julen har inte infunnit sig här hos oss. Men jag har nog hunnit leka jul några gånger med  barnbarn. Senast i går dekorerades i stora skrubben med julgransglitter och bollar så det stod härliga till och fint blev det!  😀  Fast det är bortplockat nu, det ska ju småningom i julgranen …

Kanske jag ska ta och skriva på några julkort nu i stället för att sitta här och låta tiden rinna mellan fingrarna …   TREVLIG KVÄLL!   8)

0 thoughts on “Andra Adventsöndagen

  1. AH

    Tack detsamma!
    Tack också för att du påminde mig om julkorten.
    En elljusstake har jag också redan tagit fram. Blev tvungen att köpa nya lampor för att få den att lysa.

    Gilla

  2. måsa-mållon

    Julkorten ja…. de senaste två åren har vi köpt en get i stället för att skicka kort,men jag funderar på att skicka det här året. Saa sii saa sii hur det blir.

    Gilla