Snart dags …

… för ny kontroll av ögonen och synen. Taxi beställd till måndagmorgon, men man vet aldrig vem som kommer och hämtar patienten/klienten, om någon alls kommer … men hittills har det nog lyckats bra.

Nu är det redan andra maj men var är den efterlängtade värmen?  Har någon sett den så skicka hit lite, tack!  Så här kan vi ju inte ha det längre, har läst om snö idag på ett par ställen.  😦  Men det är som det alltid har varit: ”alla pratar om vädret men ingen gör något åt det”! 😛

Trots allt: vår bästa tid är NU!  🙂

0 thoughts on “Snart dags …

  1. lenawik

    Jag skulle så gärna fixa lite värme åt dig, men vädret rår jag inte på. Men jag kan skicka värmande kramar. 🙂
    Hoppas att synen inte försämrats, om möjligt önskas en förbättring av den.

    Gilla

  2. oops

    Nu skall jag inte göra dig rädd, men det kan möjligen vara jag. Risken eller chansen är 50-50. Ifall det blir jag, så lovar jag att ta Taxin och inte cykeln. 😀

    Gilla

    1. lma7 Inläggets författare

      Ska bli intressant att se vem som får uppdraget.. He sku no vaa na liite dragot ti site på jobbakräntso! 😀

      Gilla

      1. måsa-mållon

        En väderprognos och ett politikerlöfte har väl ungefär samma löfteshållbarhet. 😉

        Gilla