Samåkning

Resan till VCS är undanstökad. Taxi kom före utsatt tid och där fanns redan tre personer förutom den kvinnliga chauffören, så jag klämde in mig i baksätet. Det kan man kalla att samåka, inga lediga platser på den resan! På hemvägen var vi inte lika många.

Inga större förändringar i ögonen upptäcktes och ögontrycket var acceptabelt, så det är bara att droppa vidare till nästa kontroll. Hemma igen strax före klockan 12.00, och någon Oopsisk taxi såg jag inte till antagligen möttes vi på hemvägen!  🙂

 

 

0 thoughts on “Samåkning

  1. oops

    Vi möttes på vägen, för jag ankom VCS kl.11.30. Därifrån blev det hemfärd kl.14.10. Mycket förargligt att vi inte kunde träffas denna gång heller. Men det närmar sig väl. 😀

    Gilla

    1. lma7 Inläggets författare

      Inga åtgärder nu tilsvidare.
      Det är inte så enkelt att få åka med Oops Taxi, det är andra som bestämmer.. 😀

      Gilla

      1. mumsen

        Dagens på dej 🙂 Kände du värmen??? +15,3 C i skuggan och strålande solsken här. Kram

        Gilla

        1. lma7 Inläggets författare

          Det är nog mig det är fel på, jag behöver fortfarande ”stickamysso”! 😦 Vill ha +20 i skuggan och ingen blåst! 😉 He e molit jär ! Kram

          Gilla

  2. Paulas Blogg

    Vad bra att ögonen var ok 🙂

    Strålande solsken här hos oss i Esse idag 🙂 Härligt!

    Gilla