Kväll igen

häggAntingen måste man snart gå och lägga sig eller så är det dags att stiga upp, däremellan hinner man bara med mat och dryck och att kasta ett öga på bloggen ett par gånger  om dagen och så är det kväll igen ..  😛

Men igår hann vi faktiskt till ”stan” en vända och fick hem träolja och pensel. Vi har på ena sidan av huset en provisorisk terass som vi bär till förrådet på hösten. Den består av trätrallar som behövde snyggas upp lite och nu är de alla inoljade, trallallaa…  😉   och ska sättas på plats i morgon!

Och det fina vädret håller i sig, stora häggen blommar, jag tog just  in en liten bukett för den underbara doftens skull!  🙂   Go’kväll!

0 thoughts on “Kväll igen

  1. villaherberts

    Åh, lyckliga du som kan ta in blommor. Jag klarar inte av att ha starkt doftande blommor inomhus (börjar snörvla), men jag kan njuta av dem där ute. Nu skall jag ta en allergitablett mot alla myggbett jag fått ikväll. Dom har kommit nu dom rackarna.

    Gilla

    1. lma7 Inläggets författare

      Så tråkigt då, men alla tycker ju inte ens om häggens doft! 😮 Krankka har inte hunnit hit än du får gärna behålla dem!

      Gilla

    1. lma7 Inläggets författare

      Jaa, här sitter jag och andas djupt in väldoften! 😉 Katter får hålla sig utomhus med sina bestyr!

      Gilla