Snart tre år…

Tisdag 2.7 är det tre år sedan jag tog mina första stapplande steg som bloggare.  🙂  Det var nytt och intressant då, men nu har nog intresset avtagit en aning och jag frågar mig (och läsarna) : är det någon vits att fortsätta med detta, jag har ju ingenting av värde att pränta ner?!   😦
Av sammanlagt 350 MB utrymme har jag nu använt 345,70MB (99%) Skrivit 862 inlägg och fått 9824 kommentarer (hälften är mina svar på kommentarer förstås.) Men inte så illa med tanke på innehållet i mina inlägg!  🙂

Så kanske jag inte ids begära mera utrymme på bloggen.fi. (Det jag har kvar räcker till julen om jag inte lägger in några bilder!)  Så tro inte att ni slipper se mig här från och med NU!  😀

Trevlig helg till alla!

0 thoughts on “Snart tre år…

  1. AH

    Jag borde inte tjäla för mycket av ditt begränsade utrymme men vill bara önska dig en trevlig sommar.

    Gilla

  2. greta

    Klart du skall få mera utrymme, inga problem brukar det vara. Vem har nu så mycket att”komma med” men dagbok att kolla bakåt, hur var det då??? Inte illa alls Lisbet, Skön sommar!

    Gilla

    1. lma7 Inläggets författare

      Tre år bakåt finns det nog en hel del att kolla upp här, fast jag inte tänkt mig bloggen som en dagbok alls. Fortsatt skön sommar önskar jag er också!

      Gilla

  3. oops

    För att vara bloggare behöver man inte alltid ha så mycket vidlyftigt att komma med, utan det gäller att lufta bokstävernna och ge dem utrymme i etern. Det är sen till oss läsare att kunna tyda, vad menas med de orden som fastnat på näthinnan. Snabba ryck , och begär mera MB, för fortsatta skriverier. Nog finns det de som läser, bara du skriver. Ha en god helg. 😀

    Gilla

    1. lma7 Inläggets författare

      Men jag är ju inte en lika klyftig bokstavspacerare som t.ex Oops och Elovena, Scriptrix och många andra, men mest gillar jag iaf långa kommentarer! 😀

      Gilla

  4. villaherberts

    Begär mera utrymme genast. Skulle sakna dig jättemycket om du slutade. Behöver finnas vardagsbloggar också där man känner igen sig. Om inte annat så är det ju en bra dagbok för en själv.

    Gilla

  5. mumsen

    Har litet samma tankar som du MEN kanske vi fortsätter i alla fall. Tycker jag juh 😉 Trevlig helg önskar jag dej. Kram

    Gilla

  6. gilla

    Alltså Ima, klart du ska begära mera utrymme, annat kommer inte på fråga, bara så du veit….. det är inget fel alls på dina inlägg, helt vardagliga ting som jag gillar jättemycket, man blir glad av att läsa din blogg, det utstrålar positiv energi genom datorskärmen, så fortsätt skriva du

    Gilla