Semestertider

Tänk om jag skulle höra av mig med några korta rader.   Den senaste tiden har jag inte alls behövt bloggen som tidsfördriv. Tiden har runnit iväg med annan (mera) meningsfull sysselsättning och någon tid har inte blivit över. Så är det med barnbarn i huset…  🙂

Vi får se hur det blir senare om det finns någon inspiration att fortsätta bloggeriet. Men jag vill nu bara berätta att jag lever liksom mina queen rosor, som såg ut att vara mera död än levande i våras! Sänder härmed en liten rosenhälsning till alla som troget tittar in fast här inte finns några nya meningar nerpräntade!  🙂ros 2013Trevlig fortsättning på sommaren!

0 thoughts on “Semestertider

    1. lma7 Inläggets författare

      Men Elo, tö ha no mytzi ti koma me bara du sessä ve datorn, ja läst jüst om fiskareiso diin! 😀

      Gilla

  1. villaherberts

    Fin ros, man skall aldrig ge upp hoppet när det gäller rosor och orkidéer. Ha en bra sommar med barn och barnbarn, trots att vädret inte är det bästa, men som vi konstaterat tidigare så rår vi inte på vädrets makter. Efter regn kommer soool.

    Gilla

    1. lma7

      Så är det! Alla pratar om vädret men ingen gör något åt det.. I morgon blir det 1 års kalas, då har jag beställt solsken! 🙂

      Gilla

  2. scriptrix

    Det är likadant här. Och jag tycker att det är ganska meningslöst att skriva inlägg efter inlägg om att jag inte har något att skriva om. Lika bra att låta bli och hoppas att inspirationen infinner sig med höstmörkret.

    Gilla

  3. livetsmeningar

    Här i ”paradiset” råder sommarväder. Blåsigt men soligt. Häftigt att simma i vågorna! 🙂

    Gilla

      1. livetsmeningar

        Jag!? Vinterbadare…baddare! Nej nej! Sommarbadare är jag och förblir, såheså! Bara två ggr idag… 😉

        Gilla

        1. lma7 Inläggets författare

          Undrar om det här ska bli en sommar utan dopp för min del, jag har ännu vinterskiton kvar eller vad det nu kallas? 😉

          Gilla

            1. lma7 Inläggets författare

              Hade nog tänkt hoppa i… men kanske gyttjan är varmare i Livis paradis, jag är bjuden dit!! 😉 Hon har planerat att vi samtidigt skulle göra Solkusten osäker… 😀

              Gilla

            2. Zwei

              Se så, inga skrämmande hotelser nu! Det är alldeles för varmt för att stå ut med hjärtklappning i solgasset. 😉

              Gilla

            3. livetsmeningar

              Oh nouuu! Vad har jag gått och lovat nu?! Jag vill inte ta några hjärtklappningar på mitt ansvar!! 😮 Men vad gör man väl inte för att locka hit en Rosentant? 😉

              Gilla

  4. mumsen

    Tack för den vackra rosen-hälsningen. Har märkt att även stora barnbarn får tiden att rusa, uggh. 10 dgr till så flyttar vårt sommar barnbarn hem igen. Ha det gott o kram

    Gilla