Kvällspromenad

Det är så ovanligt att jag tar en promenad så jag måste skriva upp det någonstans. Det var faktiskt den första i sommar/höst, tror jag!  🙂   När jag gått en bit mötte jag Felix, som var på väg hemåt. ”Mjau” sa han och satte sig ner på vägen och tittade efter mig. Felix är bolagskatten, som har namnsdag idag, Grattis Felix! ♥
När jag ska börja sova brukar jag ha så kalla fötter att det tar en timme, minst, innan de värms upp och jag kan somna trots yllesockor på. Det var därför jag tog kvällspromenaden halv tiotiden. Det gjorde susen: jag somnade fort och sov som en stock och tänkte aldrig vakna förrän gubben frågade om jag alls tänker stiga upp idag. Klockan var… ja den var mycket!   😉  Borde nog ta kvällspromenader lite oftare, helst varje kväll, men tå ja e så lata!  😛

0 thoughts on “Kvällspromenad

    1. lma7 Inläggets författare

      Det har väl nå’nting med blodcirkulationen att göra, skulle jag tro. Det hjälper faktiskt bara man gör det strax före a’ gaar å såva! 🙂

      Gilla

  1. måsa-mållon

    Fötterna blir varma,men jag blir så pigg i knoppen i stället. Men en stund framför tvn brukar göra susen,där somnar man gott! 🙂

    Gilla