Nyårslöften och -önskningar

Löften ska man akta sig för att avge på bloggen har jag märkt, därför avger jag inga löften, inte ens ett halvt löfte om att jag ska sluta blogga!  – Men önska kostar ingenting. Så jag önskar att alla bloggare skulle skriva lite oftare, små trevliga inlägg och kommentera flitigt (som förr i vääde.) Och så önskar jag att listan med mest lästa skulle uppdateras en gång nästa år också! Det känns lite obekvämt att vara inklämd där på 31:sta platsen mellan Zweistein och Alltidhemma hela året!!  😦
Nog har jag en hel del andra önskningar också som jag inte skriver här. Det här gäller bara bloggen! 🙂

GOTT NYTT ÅR till alla bloggare, läsare och alla andra!

0 thoughts on “Nyårslöften och -önskningar

  1. gilla

    jag har slutat avge nyårslöften för länge sen, men det där om bloggandet vore väl ett i såfall, att börja blogga flitigare….men vi får se hur det blir med den saken då, efter nyår…GOTT NYTT ÅR!!!!

    Gilla

    1. lma7 Inläggets författare

      Gilla, kan vi räkna det där som ett halvt löfte av dig att börja blogga flitigare? Hur som helst, ett Gott Nytt Bloggår tillönskas!

      Gilla

    1. lma7 Inläggets författare

      Notgubben, så kan man också tolka mina skriverier om löften… 😛 Att jag inte slutar äta choklad är väl också ett löfte??

      Gilla

  2. oops

    Tänkte komma med årets första kommentar. Inte har jag heller avgett några nyårslöften, för då blir det inga brutna löften. Jag håller med dig om att bloggarna borde skriva oftare, då fanns det mera att läsa. Ha det gott. 😀

    Gilla

    1. lma7 Inläggets författare

      Oops, man känner ju inte igen dig längre, vart har din trekantiga figur försvunnit? Och av din gamla blogg syns inte ett spår, tråkig början på det nya året! 😦 Förr o nö ir alder liik! Vill du också att bloggen.fi ska dö ut? Ha det så bra trots allt!

      Gilla

      1. Zwei

        Oops bytte nog avatar då den föra blev så beryktad för sina klena lottovinster. 😉
        God fortsättning på nya året, Rosentanten, och ett stoort tack för året som gick. Allt stöd, all info och kunnande i april var väldigt värdefull att få i det läget. Tack, och Kraam. 🙂

        Gilla

        1. lma7 Inläggets författare

          Zwei, då får vi önska Oops större vinster detta år!
          Tack själv, bara trevligt att dela med sig av allt info man samlat under årenslopp om byte av drivknutar och andra operationer! 🙂 Försenad nyårsklem!

          Gilla