Snart vår

Det har varit lite svårt hittills i år att vänta på våren. Man har ju inte riktigt vetat om det varit höst eller vår ända tills i går. Men nu är det vinter så alla som väntat på den får njuta … och vi andra kan börja vänta på våren på riktigt!  🙂  Ifall solen någon gång skulle  visa sig tror jag den redan sku orka ovanför garagetaket, men här har den inte synts till ännu i år.  Någon som sett var den håller till nuförtiden??  Det sägs ju att vi går mot ljusare tider.. eller?

0 thoughts on “Snart vår

  1. livetsmeningar

    Jo här var det soligt (växlande) idag och nu lyser Orion och månen där ute! 🙂
    Visst ljusnar det när t.o.m natten ljusnar!

    Gilla

    1. lma7 Inläggets författare

      Liv, är det där den håller till!? 😉 Kanske jag ska sticka ut näsan och titta om jag ser månen.. I morgon vill jag se solen!

      Gilla

  2. livetsmeningar

    Jag lovar! Det kommer du att göra i morgon bara du håller ögonen öppna… Men skydda näsan om du går ut i kylan!

    Gilla

    1. lma7 Inläggets författare

      Liv, du är inte riktigt försiktig med löften du heller! 😉 Men jag behövde bara gå ut på trappan för att se månen så kanske ditt löfte håller angående solen… hoppas det! Kram!

      Gilla

    1. lma7 Inläggets författare

      Det blev äntligen en solskensdag, men det milda vädret är som bortblåst, huu så kallt… men man kan ju inte få både sol och värme i januari heller!

      Gilla