Inte så trevligt

En olycka eller sjukdom kommer sällan ensam sägs det och det är nog så sant. Det kan gå en längre tid i sina gamla gängor, men sen när det börjar hända tråkiga saker tycks det inte vara någon ände på dem. Och då menar jag inte en sticka i fingret eller en vanlig förkylning. Inte heller ålderdomen kommer ensam, den har nog mycket annat i släptåg än visdom har jag märkt… Några detaljer tänker jag inte gå in på, testar bara om jag klarar av att fortfarande använda datorn. Det verkar nog gå, men tyvärr har jag inga trevliga saker att skriva om så jag sätter. (punkt)

Sköt om er så länge ni har er!

18 thoughts on “Inte så trevligt

  1. Zwei

    Det där låter inte alls roligt. Hoppas Rosentanten snarast möjligt återkommer i fornstor, rosig praktform. 🙂
    Kramiz..

    Gilla

    1. lma7 Inläggets författare

      Nä roligt är det inte men det kunde vara värre än det är nu just. På det andra kan jag bara svara: tack detsamma Zwei!

      Gilla

  2. notgubben

    Hm, låter inte helt upplyftande. Fast å andra sidan, är det inte bättre att eländena kommer klumpvis och inte sprider sig jämnt över livet. Då förgiftas varenda dag!
    Det kan jämföras med då vi körde en Lada: Den var ALDRIG helt ok. Man hann knappt få det ena lilla felet fixat förrän nästa var där.
    Än i dag undviker jag att ens titta på en Lada…

    Gilla

    1. lma7 Inläggets författare

      Notgubben, det börjar nog bli här som med gammal Lada=aldrig helt ok. Ålderdomen är ju inget övergående problem innan man dragit sin sista suck…

      Gilla

    1. lma7 Inläggets författare

      Elovena, det är ålderstillägg och en del andra tillägg. Hoppas ni har det bra och får många påskägg! 🙂

      Gilla

  3. villaherberts

    Hoppas på bättring, men om det inte lyckas så är det bara att acceptera och gå vidare på livets stig. Ålderdomen kommer inte ensam. Ha en trevlig påsk trots allt.

    Gilla

  4. Miisu

    Vissa saker är lättare än andra att acceptera, och med vissa saker tar det längre. Ibland är det svårt att bärga sig. En balans vore bra, men så fungerar det ju inte i verkligheten. Men så länge man balanserar i den vågskålen som visar att man är mer värd som levande än död går man säker.

    Gilla

Kommentarer inaktiverade.