1000

I går hade jag tänkt skriva mitt 1000:de blogginlägg sedan start för snart 4 år sedan men jag hann inte därför att en av födelsedagsgästerna ville stanna över natten och tog all min tid och uppmärksamhet. Datorn skulle också användas enligt hans önskemål eller så skulle den inte alls vara på.

Så nu blir det att fira 1000 i dag. Och vad ska det handla om? En återblick kanske.. hur mycket nyttigt jag kunde ha uträttat i stället för alla de timmar jag slösat på detta skrivande och läsande, inte för att jag vet vad jag i så fall skulle ha gjort. Man orkar ju inte sticka och virka hela tiden heller!  🙂
Å andra sidan har bloggen gett mig många trevliga stunder genom människor som jag inte annars skulle ha en aning om att ni finns och som jag inte ännu vet hur ni ser ut, men det är en bisak.  🙂

Vad jag skrivit: ingenting av värde (tror jag). Blandar mig inte i vidlyftiga diskussioner om politik och religion fast jag har både åsikter och tro. Man vill ju inte ha bloggfiender heller bara s.k bloggvänner. Fortsätter kanske tills mitt bloggande ”tasmas” bort av sig själv (som det gjort för många!) När jag någon gång läser mina gamla inlägg, tycker jag de blivit bara sämre och sämre med tiden.  Somt var bättre förr t.o.m. bloggen (min)!  🙂

Och så säger jag som Elovena: slutar ni kommentera så slutar jag skriva! 😉 Tack för alla kommentarer!

16 thoughts on “1000

  1. elovena

    Man ska leva som man lär eller om det nu var tvärtom, men här kommer i alla fall en kär hälsning från mig. Skickar en stooor Grattiskram också fast den är lite försenad när det är sån lång väg. 🙂

    Gilla

    1. lma7 Inläggets författare

      Tack Elo väna, kramar mottages alla dagar. Och så gäller väl fortfarande den gamla regeln: ”kommentera mera om du vill få flera kommentarer”! Sen ska man förstås också svara på komm.

      Gilla

    1. lma7 Inläggets författare

      Tack Bogart! Inom räckhåll vet jag inte, men fyra år går fort om man får ha hälsan… 🙂

      Gilla

    1. lma7 Inläggets författare

      Tack Måsa-mållon! Det verkar inte vara så många i min ålder med bloggintresse, det finns äldre som läser men varför skriver de ingenting det undrar jag… 🙂

      Gilla

  2. oops

    Grattis till de 1000 inläggen. De har fyllt sin funktion, eftersom du fortsatt skriva. Så förstår jag det i alla fall. Fortsätt med flera inlägg.

    Gilla

    1. lma7 Inläggets författare

      Tack Oops! Det är nog de 10820 kommentarerna som fyllt sin funktion. 😀 Fast hälften är mina svar på dem förstås..

      Gilla

    1. lma7 Inläggets författare

      Kicki, vi har alla vår egen stil som är lite svår att ändra på, dessutom har jag inget tema så det blir nog samma vanliga rådd som tidigare .. 🙂

      Gilla

Kommentarer inaktiverade.