Något att fira?

Det är fyra år i dag sen bloggen Lizzyfix föddes och nu har den fått ett syskon eller dubbelgångare, eller vad man nu vill kalla den. Det har jag firat med ”parodontologisk behandling utförd av munhygienist” (som det står på kvittot) eller med andra ord: jag har varit till tandsköterska och fått mina tänder putsade för 76,00 €. Men vi firade också med jordgubbar, buskblåbär och körsbär, det var gott och billigare.

En regnig dag har det varit, men det behöver ju vattnas ibland!

4 thoughts on “Något att fira?

  1. AH

    Men bloggen.fi är ju något mera än bara en blogg, det är ju ett nätverk av vänner. Vi är ju vana att diskutera flyktingar i egenskap av mottagare och skyller då på att de försöker hitta en bättre tillvaro. Det är väl så också flyktingarna från bloggen.fi resonerar. De offrar gemenskapen för en tryggare tillvaro.
    Tack för tiden som varit! Du var en av mina första bloggvänner.

    Gilla

    1. lma7 Inläggets författare

      AH, nog trivs jag bättre här men ibland blir jag inte insläppt så då är det bra att ha en ”reservbostad” att fly till. Bloggvänner har jag några här och några där… 🙂

      Gilla

  2. måsa-mållon

    Plockade just sommarens första smultron. Gratisgodis från naturen.
    Har ännu importerat,bara exporterat. vet inte om jag vet hur man skapar blogg nån annanstans, har inte undersökt saken än. Är det svårt?

    Gilla

    1. lma7 Inläggets författare

      M-mållon, eftersom jag klarade det med första försöket är det inte svårt att skapa på WordPress. 🙂 Men det är inte så många som besöker mig där, ännu..

      Gilla

Kommentarer inaktiverade.