Visst är det bra…

… att folk har annat att göra nu än att blogga?  Sommaren har ju kommit och då ska man inte sitta vid datorn..  😉  Men några hinner ändå med ett och annat inlägg och ganska många kollar nog inläggen skulle jag tro, för mina läsare har inte minskat fast det inte finns så mycket läsvärt här!  Men till min wordpress.com blogg är det inte många som hittar och ännu mindre som kommenterar..  😦  Vad har man för nytta och nöje av en sådan blogg. Där finns ju heller ingenting att reta upp sig på när allt fungerar perfekt!  🙂

DSC00850Nu blommar Rodgersia!

6 thoughts on “Visst är det bra…

  1. Lena

    Jag kom fram till detsamma då jag för länge sedan försökte med blogg på annan ort. Kom aldrig underfund med hur man skulle hitta de andra bloggarna.
    Men oj vilken fin blomma – eller egentligen blad, sånt har jag aldrig sett förr!
    (Det var nog liite varmare i gropen idag. 🙂 )

    Gilla

    1. lma7 Inläggets författare

      Lena, det finns massor av bloggar på wp.com men mest på engelska. Men där finns villaherberts, oops och bogart, ibland tittar jag också in till uupee’s garage.
      I dag ska jag nog kasta mig i gropen igen! 🙂

      Gilla

  2. kicki

    Tänkte mig att min wordpress.com-blogg bara ska vara en säkerhetskopia, ifall det värsta skulle hända med bloggen.fi. Här stannar det ju i konsten ganska ofta, tyvärr.

    Gilla

    1. lma7 Inläggets författare

      Kicki, det är väl bäst så, men bra att ha en reservblogg. Kopierar du dit alla dina inlägg varje gång du skriver?

      Gilla

  3. kicki

    Nej, men det borde man ju göra. Eller så kör man in hela bloggen på nytt med jämna mellanrum för att få med eventuella kommentarer också.

    Gilla

Kommentarer inaktiverade.