Etiketter

Det där med etiketter på inlägg har jag inte brytt mig om att installera. Vet inte riktigt vad det är bra för eller kanske det är något jag borde lära mig om vett och etikett? Ska göra ett försök nu och se vad som händer.. Men nu vet jag inte vad jag ska sätta för etikett på detta inlägg? ”Nonsens” kanske! För att kunna sätta etiketten ”blommor” måste jag väl skriva något om blommor. Det går väl enklast med en bild. 🙂Månljus-007.jpg

Fast de här rosorna är från 2012 är de fortfarande lika fina!

2 thoughts on “Etiketter

  1. Bogart

    Sällan är ett inlägg så enkelspårigt att endast en etikett skulle räcka! Endast fantasin sätter gränserna. Men det går ju bra utan också. 🙂

    Gilla

    1. lma7 Inläggets författare

      Bogart, det går faktiskt bättre utan etiketter = ett bekymmer mindre! 🙂 Eller kanske jag saknar jag fantasi! 😦

      Gilla

Kommentarer inaktiverade.