Hjälpbehov

Nu har jag kört fast, jag kör ju utan datakörkort. Det borde kanske vara förbjudet att klicka sig hit och dit utan att riktigt veta vad man sysslar med, men så gör man ju för att lära sig saker när man är nyfiken som en del gamla tanter är!  🙂   Mycket har jag lärt mig alldeles på egen hand, men mycket mera finns kvar att lära.
Jag har råddat till det så jag kommer inte in på min andra bloggs adminsida mera och kan inte skriva något inlägg där nu. Tänkte byta lösenord där, har använt samma för båda bloggarna, men något har jag nog gjort fel, det fungerar inte.  😦   Men ”inget är så ont att det inte för något gott med sig”, sägs det ju. Nu behöver jag inte sitta och kolla in alla bloggar som jag börjat följa där, fast jag hittar ju nog dem på annat sätt också… de trevligaste!  🙂

Bäst att hålla sig till det gamla vanliga för gamla tanter, så här kommer som vanligt lite blommor!

DSC00968

6 thoughts on “Hjälpbehov

  1. kicki

    Du kan kolla mailen du fick när du registrerade din nya blogg? Jag fick ett meddelande som slutade såhär därifrån: ”Please save this email. If you get locked out of your account in the future, this email will help us restore access to your account.”

    Gilla

    1. lma7 Inläggets författare

      Kicki, nu har jag lyckats göra ett nytt lösenord och loggat in, men det återstår att se om det alls fungerar sen om jag loggar ut…?

      Gilla

Kommentarer inaktiverade.