Tisdag

Vi tog en tripp till det gamla kända stället idag, som vi inte besökt på några veckor. Snön är borta nu och vädret var vårlikt!  🙂 Riktigt i min smak.  På ”resan” dit stannade vi och jag fick påfyllning i mitt garnlager och bilen fick påfyllning i bränsletanken vid bybutiken.  Stickstickor eller rundsticka hade jag med, så när vi kom fram till målet, mitt barndomshem, satte jag mig och startade en sticksöm.

DSC00088

Några höstbilder tog jag också. Här har fåglarna rönnbär att kalasa på!

DSC00083

6 thoughts on “Tisdag

  1. Garden Walk Garden Talk

    I know you have many words for snow, but I did recognize that you just had snow and now it is warmer. I experienced snow in Romania and was surprised to get home to 70° weather in a place where we have early snow many years. One day I will get to Finland. It really is a wonderful country.

    Gilla

    1. lma7 Inläggets författare

      Thank you Donna for your comment, (the first in English on my blog!) 🙂 Välkommen!
      I don’t like snow and winter …

      Gilla

Kommentarer inaktiverade.