Tiden går…

DSC01351… snart är det vår!  Och det får det gärna bli, jag börjar tröttna på snöbilder. Men det finns inte så mycket annat att fota  nu. Tror jag ska låta det här bli sista snöbilden på bloggen. Fast vem vet vilka drivor ni ännu får se här innan vintern är slut.  🙂  Bjuder på en snötårta idag!  En ca. 30 cm hög lykta står på bordet helt insnöad. Nu är det plusgrader igen!

Vårterminen har börjat också i MI. Idag var jag på jumppa/seniorgymnastik och blev så medtagen att jag måste gå och lägga mig en stund efter att ha duschat. Alldeles mörbultad känner jag mig fortfarande, men det SKA ju kännas, annars är det väl till ingen nytta!?

16 thoughts on “Tiden går…

  1. http://bosseliden.wordpress.com

    Nej du. Du får gärna fortsätta lägga in fina snöbilder. På avstånd tycker jag det är vackert och lättskottat. 🙂 Det är bra att du håller igång kroppen. Glöm inte att stretcha efter passen. Då slipper man en hel del av träningsvärken och muskler och senor blir ”utdragna” till rätt längd igen. Är ni många som är med? Kram Bosse som precis tagit sin första promenad i samband med tidningshämtandet.

    Gilla

    1. lma7 Inläggets författare

      Det är nog lättskottat för mig med, vi har en bolagsskottare för radhuset. Hittar jag inget annat att knäppa bilder av så blir det väl snödrivor då!
      Jo, vi stretchar nog, det hör till programmet. Vi var 10 tanter i går.
      Promenader är bra! 🙂 Kram

      Gilla

      1. http://bosseliden.wordpress.com

        Fördelen med att vara några stycken är många. Gruppen sporrar varandra. Idag fick vi ett sällsynt besök. Den gula lampan lyste och vi valde att gå längs med havet på strandpromenaden. Från det fina hotellet kom det ut ”galningar” som hoppade i havet och säkert sprang in i en het bastu efteråt.
        Jag vill ha fler sådana här soldagar. Kram

        Gilla

        1. lma7 Inläggets författare

          Kanske ”galningarna” var från Finland?? 🙂 Ingen upplysande lampa utomhus här idag, bara grått och vått!

          Gilla

Kommentarer inaktiverade.