5-årsdagen

ros 2013Idag är det precis 5 år sedan jag skrev mitt första inlägg på bloggen.fi Lizzyfix och fick många kommentarer. Men jag hade ju bekantat mig med en hel del bloggare ganska länge, jag minns inte när jag skrev min första kommentar, det var kanske ett helt år tidigare. Bloggen.fi hade kraschat på midsommar 2010 och startades upp igen 1 juli. De flesta som bloggade då har tröttnat och satt punkt och det blir nog dags att göra det för lma också, men trevligt har det varit, åtminstone ibland.

Klicka på länken så kommer du till mitt första inlägg: ”Nu eller aldrig”

http://bloggen.fi/lma7/2010/07/02/nu-eller-aldrig/

Tack alla fina bloggvänner och läsare!  🙂

 

12 thoughts on “5-årsdagen

    1. lma7 Inläggets författare

      Tack! Någon tårta blev det inte bara en grillad korv vid ”datjan” och cappuccino med dopp förstås. (Inget dopp i sjön) 🙂

      Gilla

  1. Lena

    Tänka sig – vad åren går! Grattis! Om man sätter många punkter efter varandra, så blir det kanske inte så tvärt slut sen… 😉
    Det har ju varit många trevliga lässtunder…

    Gilla

    1. lma7 Inläggets författare

      Tack Lena! Vart tar åren vägen, alla andra bloggare är nu 5 år äldre än de var när jag startade min blogg .. några har dött. 😦

      Gilla

  2. Villa Herbert

    Grattis på 5-årsdagen, hoppas på många år ännu, ingen skillnad på vilken av dina bloggar, jag läser båda men har varit lite skral på att kommentera.

    Gilla

    1. lma7 Inläggets författare

      Tack VH, är det någon vits att fota samma blommor år efter år och sen bara skriva om vädret ? 😀 Inte att undra på varför kommentarerna minskar. 😛

      Gilla

    1. lma7 Inläggets författare

      Jåå, Scriptrix, kommentarerna var nog det fina i kråksången! (Men nu är det lite krångligt när ingen sköter om att allt fungerar på bloggen) 😦

      Gilla

Kommentarer inaktiverade.