Läskigt

För omväxlings skull ska jag bjuda på något annat än vackra blommor!  En selfie alltså!  🙂  Visst heter det så när man tar bilder av sig själv med hjälp av spegeln? Så här såg mitt onda öga ut i gårkväll. Ingen vacker syn precis!DSC01669 (2) Jag var och visade upp det  för en läkare på HVC, men han trodde inte att det var så allvarligt när det inte påverkat synen. Men eftersom det inte kändes bra och jag har flera ögonsjukdomar ville jag tala med en läkare. Idag är den irriterande känslan borta och det börjar se bättre ut. Kanske tålde inte ögat luftdraget under den långa cykelturen i måndags!?

6 thoughts on “Läskigt

    1. lma7 Inläggets författare

      Det verkar vara helt återställd nu. Läkaren hittade inget skräp i ögat och tyckte inte inte heller att det var en infektion. Han tyckte att jag ska droppa Bepanthen för torra ögon oftare än jag gjort och med det har det blivit bra. Skönt!

      Gilla

Kommentarer inaktiverade.