Nytt bibliotek

DSC00434

I den här byggnaden mitt i byn öppnas snart ett nytt bibliotek. Där finns också bageri och lunchbar, apotek, tandläkarmottagning, hälsovårdscentral och postkontor. Tidigare fanns där bank och butik, men inte numera, tyvärr.

Kanske ska  jag sluta blogga och börja låna och läsa böcker i stället. Har ju ändå inte så mycket att skriva om, (och inte så många läsare heller!)

Titta på månförmörkelsen och supermånen i morgon bitti den som orkar, jag tänker sova!   🙂

10 thoughts on “Nytt bibliotek

  1. ynasman

    Jag sov också under månförmörkelsen, men det lär ha varit rätt så mulet här i trakten så jag missade inget fastän jag prioriterade sömnen 🙂

    Gilla

    1. lma7 Inläggets författare

      Man kan ju tita på bilder som de morgonpigga har tagit av supermånen! 🙂 Int harmar det mig alls att jag inte såg den just då.

      Gilla

Kommentarer inaktiverade.