Garn

Här om dagen fick jag ett paket med garn från en god bloggvän, som inte bloggar numera, men vi har fortfarande kontakt. Hon tyckte jag behövde ”terapigarn” när jag var krasslig här i höst och hon ville pigga upp mig, vilket hon är bra på. Garnet är köpt i Turkiet där det är mycket billigare än här, säger hon. Hela 800 gram innehöll paketet! Det ska bli en hel del intressanta  saker av garnet. Till att börja med ska hon få en sjal virkad med kärleksknutar som belöning!   🙂

DSC01845

10 thoughts on “Garn

        1. lma7 Inläggets författare

          Det är mycket bra sysselsättning, men alla är inte så lyckligt lottade att de har en vedbod eller ”snickeboa” att pyssla i. 🙂

          Gilla

  1. Villa Herbert

    Va roligt det måste vara att testa nya garner, fin sjal med härliga färger. Jag har inte hållit i ett handarbete på flera veckor, händerna vill inte lyda men nu verkar det ha vänt så snart är jag väl igång igen.

    Gilla

    1. lma7 Inläggets författare

      Det ÄR roligt med nya garn som det finns både blommor och glitter på!
      Tråkigt om händerna inte lyder, men de vill säkert ha en paus ibland! Har du värk också? Hoppas det blir bra snart, men kanske du måste ta det lite försiktigare med handarbetet och inte massproducera! 😉 Kram

      Gilla

Kommentarer inaktiverade.