Julpyssel

Eller så kan man ”julpussla” eller vad tycks om att hålla på med ett 1000 bitars pussel mitt i julstressen. Avstressande tycker jag!  🙂    Ett barnbarn började för ett par veckor sedan att söka alla kantbitarna och satte ihop dem för att se hur stort det skulle bli. sen har jag fortsatt med några bitar varje dag. Är de någon som känner igen platsen och kyrkan på bilden. Finns någonstans i Sverige, kan jag berätta.   🙂DSC01838Lite har jag nog bakat och julgranen är klädd! Ta det lugnt och stressa inte upp er, julen kommer och går som den vill i alla fall!  😀

8 thoughts on “Julpyssel

    1. lma7 Inläggets författare

      Att lägga pussel hör nog till de onödiga sysselsättningarna men det är ju inte skadligt på något sätt! 🙂 Släktforskning kan man lägga hur mycket tid som helst på, såg att du kommit bakåt till 1500 – talet. Jag har My Heritage programmet som jag är inne på ibland men har inte uppgraderat till Premium så jag kommer inte vidare den vägen. Vill inte betala för att få med så många namn som möjligt till ingen nytta! 😉

      Liked by 1 person

  1. miatankar

    Bakat har jag inte gjort, ska baka något tillsammans med mitt barnbarn, för övrigt nej. Ingen hets eller stress här… 😉

    Så fint du har julpyntat här på bloggen!

    Gilla

    1. lma7 Inläggets författare

      Kanske det blir pepparkakor då?
      Tack, men tro hopp och kärlek är inte upphängda ännu i år! Måste få tag på en lampa för kärleken har slocknat. 😦

      Gilla

Kommentarer inaktiverade.