En hund till och fredagsbukett

Träffade en ny hund i dag, men den här gången kände jag ägaren. Jag frågade också nu vad det var för ras och det var en Shih tzu. Jag skrev ju redan mitt hundinlägg så något foto tog jag inte den här gången. Men den rasen fick ju inte heller vara med i Bosses lek såg jag när jag kollade hans lista..  fast den lär vara en av världens tjugo populäraste hundraser läste jag på google. Mycket gullig och snäll liten vovve.  🙂

DSC01938Och så en tulpanbukett med önskan om trevlig helg!

8 thoughts on “En hund till och fredagsbukett

  1. gunnardeckare

    Härligt med tulpaner även inomhus. Ett vårtecken och det behöver vi här nu. Visst blir det vackert när solen reflekteras mot snön men jag vill ha plusgrader och ordentligt vårväder.

    Gilla

  2. miatankar

    När jag nu inte kan så mycket om hundraser så hoppar jag direkt på tulpanerna. Jättevackra. Den här helgen har jag inga hemma, annars står det ofta tulpaner både i köket som i stora rummet så här års hos mig. Så vackra!

    Gilla

    1. lma7 Inläggets författare

      Det är inte många hundraser jag känner heller och när jag hör ett nytt namn glömmer jag det fort. Tulpaner ska det vara den här tiden på året! 🙂

      Liked by 1 person

Kommentarer inaktiverade.