Maj 2023

Att sticka sockor är numera mitt enda nöje, ingen skillnad om det är sommar, vinter, höst eller vår. Blir jag utan garn är livet väldigt trist och innehållslöst. Jag blir rastlös, otålig, nästan deprimerad.. Men det finns ju garn! 🙂

4 tankar på “Maj 2023

  1. gillasvardag

    Handarbete är nog rena terapiarbete, och speciellt att sticka sockor och helt vanliga sådanna så man inte behöver räkna mönster… Det finns ju också så otroligt många färgvarianter att välja bland….och ett par hemstickade sockor är alltid uppskattade av alla. Jag har litet paus i just sockstickn nu, stockar på en barntröja o så började jag virka på en babyfilt. Jag har litet svårt att bara hålla mej med ett arbete åt gången 😊

    Gilla

  2. Johanna

    Kan bara hålla med! Stickningen är numera alltid med och endast ett projekt har jag aldrig numera.
    Nu är det för varmt för sockor här hos oss, men visst kliar det i fingrarna då jag ser dina fina sockor! Månne jag inte borde börja på ett par i alla fall. Har fint blått och tunnare garn….

    Gillad av 1 person

Kommentarer är stängda.