Vad är detta?

DSC01875Nr 1.DSC01878Nummer 2.DSC01877Nummer 3.DSC01864Nummer 4.

Inte så svårt det syns ju tydligt vad bilderna föreställer, man behöver inte ens gissa .. eller hur?   Men trevligt i alla fall om någon vill berätta vad ni ser!   10 poäng till den som har 4 rätt!   🙂

8 tankar på “Vad är detta?

  1. Laila

    Nr1 Lampa, nr2 ”plutten” som ser till att glasögonen sitter bra på näsan, nr3 blompistill (tror det heter så är hopplös på blommor) och nr4 är en tulpan – den blomman kan jag 😄

    Gilla

    1. lma7 Inläggets författare

      Det blev fullträff 10 poäng till Laila! Det här var bara ett försök att efterapa ”Guess What” som pågår men jag tror inte jag orkar delta i den tävlingen. 🙂

      Gilla

      1. Laila

        Man gör det man har lust med 😊 Jag har alltid älskat tankenötter och bildgåtor. Är nog därför jag är så förtjust i korsord 😀

        Gilla

  2. villa herbert

    1. Övre delen av en bords eller vägglampa
    2. Glasögon”kudde”
    3. Ståndare och pistill från en utblommad tulpan
    4. En tulpan som ännu inte slagit ut.

    Roligt med fler lekarrangörer
    Ha en skön kväll.

    Gilla

  3. lma7 Inläggets författare

    Det blev i alla fall 2 poäng för en rätt gissning! Tulpanen var rätt. Men det här var bara lite tidsfördriv, jag har inte tålamod med tävlingar varken att delta eller hitta på något själv..

    Gilla

Kommentarer är stängda.