Fotorunda

När jag nu fått mera utrymme ska jag bjuda på några färska vårbilder från kvällspromenaden.DSC00673

Här finns tandklinik, apotek, hvc, butik, matbar och bibliotek i samma byggnad >

 

DSC00678DSC00676

Bystugan och kommungården finns i närheten och ankdammen inte att förglömma! Go’kväll!

4 tankar på “Fotorunda

  1. Bogart

    Servicecentret har jag inte sett sen det blev färdigt. Jag var dit på något byggmöte medan ombyggnaden pågick eftersom vi gjorde automatiken där. 🙂

    Gilla

  2. Bogart

    Jag förstår. Det var i alla fall inte vi automatiserade bort banken. Jag gillar inte heller när tjänsterna försvinner. Det borde finnas en lösning, men det verkar svårt…

    Gilla

    1. lma7 Inläggets författare

      Så menade jag inte heller att ni skulle rå för att banken försvann! Men somt var bättre förr, hoppas vi får ha butiken kvar.. annars måste vi få matautomater! 🙂

      Gilla

Kommentarer är stängda.