Motionsredskap

”Keli kuin keli Tuplapotku on paras peli”! Vi har hämtat vårt vrålåk i dag och det är ett sant nöje att åka spark på bar mark. En sådan borde alla ha både yngre och äldre påstod försäljaren!DSC00679

8 tankar på “Motionsredskap

  1. villaherberts

    Nja, jag anser mig nog för ung ännu men man vet ju aldrig vad livet för med sig. Fin är den och säkert bra om man känner sig lite vinglig och svag i benen.

    Gilla

    1. lma7 Inläggets författare

      VH, man ska inte vänta tills man är allt för vinglig och allt för svag i benen, då har man ingen glädje av den. 🙂

      Gilla

  2. Lena

    Godmorgon! På mitt förra jobb åsåg jag en gumma som kom med en sån från butiken var och varannan dag och det var nerförsbacke och grusväg och jag stod i fönstret med hjärtat i halsgropen för det blev en väldig fart på mackapären. Men hon klarade det varje gång! 🙂

    Gilla

    1. lma7 Inläggets författare

      Lena, det står faktiskt i instruktionerna: Åk ej nerför branta backar. Gäller att ha bromsarna i skick!

      Gilla

  3. elovena

    Aaaah, nu har ni er egen Mersu! 😛 Min svärmor har en sån och den kallas så. När barnbarnen (de yngre) ska uträtta butiksärenden åt henne lånar de mersun och har grymt roligt när de 2 st försöker sparka sams och i balans. 🙂 Trygga rundor önskar jag er!

    Gilla

    1. lma7 Inläggets författare

      Elovena, det är inte alla som är stolt ägare till en ny Mersu! 😎 Det var nog ett helt lyckat köp.
      Har du alldeles gett upp med bloggandet? Saknar dina roliga inlägg!

      Gilla

Kommentarer är stängda.