Sommar och blommor

Det blir glest mellan inläggen nu när vi har ”riktig” sommar.  Värmen kom, hoppas den fortsätter länge. Sommar och blommor tröttnar jag inte på.

Och så har7-åringen varit här ett par dagar när hans mamma jobbade. En kväll beslöt vi att hon inte behöver komma och hämta honom när jobbet slutade kl. 21.00. Han hade cykel med så vi cyklade till hennes jobb ca 7 km. Visst var det duktigt gjort av en 7- och en 75-åring?  😉  Bra gick det, cykelbana hela vägen och så tog vi en paus på halva vägen, åt kex, drack saft och hittade blåbär.  Han fick åka bil hem med sin mamma och jag cyklade hem och kände mig riktigt nöjd med min prestation. Det gjorde 7-åringen också..  🙂  Idag har han börja i skolan på klass 2.

Än finns det blommor också:

DSC01651

Peace ros

Peace ros

DSC01655 DSC01653 DSC01648 DSC01644

6 tankar på “Sommar och blommor

    1. lma7 Inläggets författare

      Det finns någon enstaka ros här och där i mina rabatter, jag skulle önska att rosorna blommade flitigare, men är man nöjd med lite så har man mycket att vara nöjd med! 🙂

      Gillad av 1 person

Kommentarer är stängda.