Dagsarkiv: 7 november, 2011

Ny vecka

Känns riktigt skönt med måndag och en oanvänd vecka med samma fina ljumma novemberväder. Nåja, det är ju bara vad jag ser genom fönstret, har inte varit ut än. Brukar inte gå ut i nattsärken!  😀

Småningom ska det bli lite aktiviteter med stickor eller nål och garn. Och kanske läser jag några sidor i Tomas Sjödins nya bok: Tusen olevda liv finns inom mig. Och så ryska kursen i kväll.

På något vis saknar jag den tiden när jag gick till biblioteket och väljde och vrakade bland böckerna och gladeligen kom hem med några, så där var fjärde vecka. Kanske man borde ta en bloggpaus, fast det vill jag inte!  -Allt har sin tid och tiden räcker inte till för allt jag vill. Skönhetssömnen kan jag inte pruta på, då säger mina grönstarriga ögon stopp och belägg. ”Man måste vara snäll mot sig så länge man har sig!”  😀

Ha en bra dag!  8)