Dagsarkiv: 17 november, 2011

Hej Mumsen och Vandris

Om en knapp månad får vi snöööö förhoppningsvis! 😀 Då ska ni njuta! Och alla andra också förstås!  8)Till dess njuter vi av det ljumma höstvädret!  🙂

Tänk att jag haft dator snart tre år och inte vetat förrän i dag att det går att minska på ljusstyrkan på skärmen! Det finns nog annat som borde åtgärdas, som att plocka bort onödiga program och städa upp lite men inte heller det förstår jag mig på! 😦

Hur som helst trevlig kväll! 8)

Vad ska man tro

Finns det någon som vet hur mycket ont en dator egentligen kan förorsaka.  Musarm, huvudvärk, sjuka och torra ögon har jag hört om. Men har någon fått utslag, eksem?? Det har jag! Vet inte säkert om detär datorns fel, men det är vad jag tror just nu.  😦
Från halsen och en bit ner på bröstet har jag kliande brännande utslag, ungefär som soleksem. Just där i urringningen som är riktad mot datorskärmen och sällan varit täckt av kläder under sommaren.
Undrar om det finns någon datorstrålnigsskyddslotion med high protection spf 11-15  och after computer lotion??  😮  Om inte så borde de uppfinnas med det snaraste, tror jag! Men jag kan ju ha fel, har nog haft liknande åkommor också före datorns tidevarv, så det är inte så lätt att veta …  8)